Pamukhanim_ beneannedeme 1 yaşında aynıydık 20 gündür mor meyve kullanıyorum faydası var öyle koca kase yemiyor ama eskiye göre iyi
ahlasmomm_ dondurmamkaymak aaa biz içiremedik 3 marka denedim içmedi benim oğlum ön yargılı tadına bakmadığı şeyler oluyor
dondurmamkaymak ahlasmomm_ nutrica infatrini Diğeride infasource Nestlenin kızım güzel içti ama işte kilo alımı pek olmadı sadece çok az Nestlenin ki biraz aldırdı o da yarım kilo belki de
ahlasmomm_ betulci bize doktor terapi de önerdi ama beslenme uzmanı babasına benziyor genelde erkek çocukları ddi eşim de öyle tadını bilmediği bişeyi yemez
ahlasmomm_ betulci bir de sizin kaç aylık BiLmşyorum ama tamamen acıkmadan yediriyor olabilirsin ddi ama mama deyince veriyorum öyle saat sınırlaması yapmıyorum şurup sonrası biraz daha iyi oldu
betulci ahlasmomm_ biz de doktora gittik çocuk gelişim uzmanına yönlendirdi maalesef o da genetik olabilir dedi kreşe giderse akranlarıyla yiyebilir dedi yani faydası olmadı 25 aylık
ahlasmomm_ dondurmamkaymak anladım siizn de genetiktir blki zayıf olması sağlıklı ise takılmayacağız artık
yapraksarma Baloglumtoprak Şöyle paylaşayım sizde görün içeriğini, ancak doktorunuza danışmadan yinede kullanmayın biz sorduk bir sakınca görmedi öyle kullanıyoru. 8 ay üzeri bebekler içinde sanırsam araştırabilirsiniz
yapraksarma Bebikoluhayatim bilmiyorum denk gelmedim yanlış bilgilendirmek istemem eczanelere sorun bir isterseniz
ahlasmomm_ betulci bizi de beslenme uzmanına gönderdiler 30 tane test yapıldı çok kaka yapıyo ama hiç bişey çıkmadı genetik ddi baba tarafına çeker genelde erkek çocukları ddi eşim de zayıf çok yer ama kilo almaz