Bende çözemedim bunu ev 25 derece ben askılı ile duruyorum bebeğime ya pijama takımı giydiriyorum ya da normal tulum gece terliyor bazen kısa kollu zıbınla bırakıyorum yine terliyor kolları üşümüş geliyor tekrar giydiriyorum çorapları çıkartıyorum bakıyorum ayakları soğumuş tekrar çorap giydiriyorum ne yapacağımı bende bilemedim birde 2,5 tog tulum aldım öylece duruyor dışarı çıkartırken kullanırım artık🫠