Rabiiul Kızlar gece oda 25 derece oluyor kızıma 1.6 tog giyindiriyorum içine de atlet , kalın mı oluyor acaba normal mi ? Kızım üstünü örtmüyor ve çorapsız yatırıyorum ben askılı ile yatıyorum fakat yorgan var
Pamukhanim_ Rabiiul 25 derecede 1.6 da terlemiyor mu benim kızım içerisi 23-24 oluyor 1.6 tulumu giydirince saçının içi bile terliyor 1 tog giydiriyorum içine kısa kollu zıbın ve pijama altı yeterli geliyor
canmanayvesuyu Rabiiul bizim oda da 23-24 gibi oluyor ben de çözemedim uyku tulumu değil de normal muflon bi tulum giydirmiştim dün akşam üşüdü mü yoksa terledi soğudu mu anlamadım 🫠
crybaby Rabiiul bizim odamız da 25-28 derece arası oluyor ya 0,5 tog ya da pijama takımı giydiriyorum bazen onunla bile terliyor. Bence sizin bebeğinize de kalın geliyor olabilir
Rabiiul canmanayvesuyu geçen gün normal pijama giydirdim uzun kollu içine de atlet üşümüştü göğüsü soğuktu ayakları da hafiften soğuk gibiydi
Rabiiul crybaby 28 de sıcakmış 😆 kombi en kısıkta açık gündüzleri bütün camlar açık akşamları kapatıyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim Rabiiul bizim odada 25derece oluyo ben normal tulum giydiriyorum şuan altında da askılı zıbın. Bakıyorum üşümüyo
Rabiiul KendiEvimdeDeplasmandayim terlese tepki vermez miydi giymek istemez veya sık sık uyanırdı gibime geliyor
Rabiiul princessmom_ ama mesela eşim üşüdüm diyor bazen bana da bi üşüme geliyor terlese anlardım gibime geliyor çünkü hiç saç dipleri ter olmadı veya giyinmemezlij yapmadı
crybaby Rabiiul bizim de merkezi sistem aşırı sıcak yaz kış aynı camlar hep açık o yüzden de sürekli hasta oluyoruz 🥲
KendiEvimdeDeplasmandayim Rabiiul valla bilmiyorum ki ya hiç kalın giydirmedim soğuğa alıssın istiyorum ben biraz çok korumacı olunca daha çok hastalanıyo sanki 😂
princessmom_ Rabiiul yani orasıda doğru ama kıyafet inceliğiniz farklı yani kontrol edin ozaman bakalım terlemiyorsa sorun yoktur o zaman 🥰
Rabiiul princessmom_ kız hamişim ya bana geliyorlar 😆 bazen banada kalın gib geliyor ama terlese belli ederdi diye düşünüyorum