[silindi] hepyerdeyizz ama sosyal oldugunu, gelişiminin güzel oldugunu gosterir, nazar için bolca dua edin, Allah korur🙏🏻
[silindi] sevdapk parkda 9 ayıik bebek var, o çok güzel bakiyor benim bebeğima, ama benim bebeğim çok bakmiyor, sadece onun yuzune dokunuyor,ama cok oynama hevesinde değil sanki, süreklo iıgisz ve nötr bir hali var, mimik çok az yapiyor
loveboymomy sevdapk hiç kafaya takmayın lütfen şu an sesini keşfettiği için bağırıyor benim oğlum . Evet ayyeeeee diye deeeee diye bazen bağırıyor ama o bilinçli degil şu an yansima gibi. Ben sürekli şarkı söylüyorum tekrarlayan hecelerle . Sürekli baba dede mama gibi kelimeler söylüyorum. Zaten 9 aya kadar bekleniyor babildama . Arkadaşımin 8 aylık bebeği daha yeni dede demeye başladı 2 gün sonra da baba dedi mesela ama bilinçli degil öylesine söylüyor belli . Yani şu an kafanıza takmayın daha çok küçükler. Her bebek kendine özel büyür. Bı gariplik olsa zaten doktorunuz bunu farkederdi.
sevdapk loveboymomy iki gündür aa diyerek çığlık atıyor. Akranlarıyla ve küçük çocuklarla gün içerisinde biraraya geliyor. Ben kapıya vururum o da vurur duvara vururum o da elini duvara uzatır. Akşamları babası gelince oyun oynarken topa vurulduğunda takip eder güler topu ona attığımızda atmaya çalışıyor gibi. Komik bulduğu şeylere kahkaha atar. İlk çocuğum olduğu için kaygı oluyor sanırım.
Aybarsmom__ [silindi] nefes egzersizleri yapın bebeğiniz uyudukça sizde uyuyup dinlenin yorgunluk sizin tahammül seviyenizi düşürmüş demek ki Bol bol ya sabır çekin sinirlenince gidip başka odada bağırın gelin ama o halinizle ona öyle davranmayın Unutmayın o dünyaya gelmeyi seçmedi siz anne baba olmak istediniz…
serenitty sevdapk ben oğlum 7aylık 6. Ayında bağırmayı öğrendi evin içinde aaaaaaa diye geziyordu şimdi onu unuttu ağzıyla tükürük yapmayı öğrendi 🤣🤣
loveboymomy sevdapk gelişimi çok çok iyi bence. Akranlariyla bir araya gelmesi de çok iyi bişey. Benim bebeğim hiç akran goremiyor mesela çevremizde hiç bebek yok. Benim ikinci cocugum ama abisi 13 yaşında. Yani hiç sosyallesecegi bir ortamı çok siz bu konuda çok şanslısınız. Ve dediklerinize göre de çok iyi ilerliyor :)
CilekliKedy sevdapk bende endişeleniyordum 6 ay civarında öyleydi fazla ses çıkarmazdı şimdi 7 ay 1 günlük sürekli mırıldanıyor babıldama yok tabi daha ama aa der gırtlaktan ses çıkarıyor yani neredeyse sizinki de fazlalaşmaya başlayacaktır
sevdapk CilekliKedy bizimki de gırtlaktan düşük ses tonuyla gı derdi bu aralar bzz gibi bişeyler diyo sadece bunlar sesten sayılıyor mu bilmiyorum kendi kendine yatarken veya oyalanırken diyor. Bazen babasıyla konuşuyor gibi yapıyor gıı diyordu hı diyordu
CilekliKedy sevdapk aynısııı benimki de öyle şu an daha da arttı bunlara ek bir de farklı tam anlayamadığım şeyler de söylemeye başladı sanırım babıldamaya hazırlık yapıyor yani normaldir endişelenmeyin yakın zamanda sizin bebeğiniz de daha aktif olur konuşmada
sevdapk CilekliKedy inşallah ondandır. Takip edeceğim. Ama sizde de aynısı olduğu için bi nebze rahatladım. Ba ma gibi heceleri ağlarken veya mızmızlanırken duydum sadece
CilekliKedy sevdapk bizde o da yoktu yeni yeni farklı sesler duyuyorum başka bir sorun yoksa hiiç endişelenmeyin
zencefillikurabiyeadam sevdapk 6 ay 27 günlük bizimkisi. Gırtlaktan gıı sesini çok çıkarıyor. Özellikle ağlarken anniii diye çıkarıyor. Hu, hı yapıyor. Kısık sesle buba, baba seslerini çıkarıyor. Belirgin bir babıldama yok. Normal geliyor bana 🤔