sevdapk aslında hiç kaygılı değildim ya, ama son zamanlar bebeğimle ilgili çok şüpheciyim maalesf, her ay düzenli doktora götürdüm evet, bizim göz temasimiz 4 aya kadar çok iyidi, hatda o aylarda bebeğim baya sesli cigliklar atardi, sonrasinda rota virus gecrdi, tam 1 ay hiç disari cikaramadim, o zaman sessizlesdi, icine kapandi, göz temasi, sesler hepsi gitdi, şimdi hep cikariyorum disari insanlarla cocuklarla konustrmya calisiyorum ama yok hic orali olmuyor, biz yeme problemimiz de var , kilosu da cok az, yemek sorun oldu dogdugundan beri, aleejik bir bebek, 3 ayııiken alerji mamasini icmedi, sütüm az oldigu icin mecbur şiringa ile hep verdim mamasini, ama onuda zorla iciyor, bu aralar ek gidaya gectik onuda yemiyoe, o zamanlar çok bagirdim üzeeine, belkide korktdu bebeöim, bazen kendimi suçluyorum bu duruma ben getrdim onu diye