İlk doğumumdu, vajinal doğum yaptım. 3 gün evde doğum sancısı yaşadıktan sonra 42. Haftama girmeme 2 gün kala doğum yaptım. Epizyotomi kesisi olmadan ve yırtıksız bir doğumdu, ⅘ saat sürdü sanırım hastaneye yatış işlemleriyle vesaire, doktorumdan Allah razı olsun, bebeğimin baş çevresi 2 hafta öndeyken ve mekonyumlu su gelmişken bile istediğim doğum şekliyle devam etti, benim için kolay bir doğumdu, Allah tüm gebelere su gibi doğum nasip etsin ❤️