birerkekbirkizannesii
Doktorunuzun sözüne uymuyorsunuz. Buna pes diyorum
Ben doğum günü yaptım, hiçbir doktor şunu bunu yap/yapma demedi çünkü. Deselerdi şayet asla yapmazdım
Yaptığım doğum günü kutlaması da dede/anneannehala/dayı şeklinde ufaktı
Onda bile maalesef abimden hastalık bulaştı. Ki abimin hastalığı 1 hafta önce son bulmasına rağmen. Muhtemelen virüsün kuluçkası bitmemişti
Bi arkadaşım uğramak istedi ama burnum akıyo dedi ve gelmedi. Tamamen iyileşince uğradı sonra