birerkekbirkizannesii Umarım ki, çocuklarınızı sağlıkla büyütürsünüz 💜 Evet, bu aralar salgın var, belki de doktor onun için demiştir ya da bebeğinizin bağışıklığı zayıfsa bunun için de demiş ola bilir. Ne olursa olsun, hiç bir şekilde bebekler öpülmemeli, kucaktan kucağa gitmemeli. Bi de eve kapatmak da doğru değil, o zaman zaten bağışıklık daha da zayıflar.
Aşılar hastalıklardan korumuyor, yani, aşı oldum o hastalığa yakalanmayacam diye bi durum yok, aşılar hastalığa yakalansanız bile onun hafif geçirmek için tasarlanıyor.