salihanur12 ikiside ücretliydi. İlki bire birdi ama tavrı çok saygısızcaydı.Genelde yiyecek üstüne ilerliyorduk. 2.si gruplaydı kür, yiyecek, sağım ve meditasyon üzerineydi. 2.olan fiyat olarak gayet uygundu.Birde eğer emzirme danışmanı düşünürseniz kesinlikle ebe veya hemşire olmasına dikkat edin.Her sertifika alan bu işi düzgün yapmıyor.Paranıza yazık olur.