salihanur12 Sütüm gitti benim gibi sütü gidip emzirme danışmanına giden giden gitmiş olan var mı gerçekten fayda sağlıyor mu ne öğretiyorlar bize lütfen yardımcı olur musunuz ona göre başlamak istiyorum
serenitty salihanur12 sağım yap canım makinesini al sütün gelir inşallah danışmanda aynı şeyleri söylecek burdakilerle
Ebbruc salihanur12 sağım yapın 3 saatte bi, bide süt artırıcı kürler var onları deneyin ve bol su için. Sütüm az psikolojisinden de çıkmanız lazım. Ben destek aldım emzirme danışmanından , sağım yaptırıyo 2-3 saatte bi ve kürler veriyor süt arttırıcı
salihanur12 nergisevim az geliyor bazen çok geliyor taşıyor bazen gidiyor bir kaç gün az geliyor gel gitli çocuğun da hiç huysuzluğu yok ama çişli sayısı kilo alımı az
salihanur12 serenitty evet devamlı sağım yaptıklarını görüyorum da oğlum sağdığımj içmiyor her emzirmeden sonra devamlı sağmak mı lazımmış
serenitty salihanur12 her emzirmeden sonra 10 15 dk kadar iki göğsünü de sağ poşetleyip buzluğa atabilirsin
salihanur12 Ebbruc bahsettikleri gibi sağımlarda ya da en azından emzirme de başarıya ulaştınız mı paylaşıyorlar emzşrdikleri halde bir sürü ml sütler birde sütün gelip gelmemesi küçük veya büyük göğüse bağlı olabilir mi
Ebbruc salihanur12 ben meme reddi yaşadım 3 ay o yüzden emziremedim ama sağarak artırdım sütümü evet. Süt artırıcı kürler yazarsanız nette çok örnek var bunun için ama en önemlisi göğsü sürekli sağım yada emzirmeyle uyarmak, su içmek ve uyumak
Ebbruc salihanur12 yani benim göğüslerim çok büyük değil hatta küçük ama ona rağmen 7 ay boyunca yetti bebeğime sütüm sadece anne sütü verdim ve sağarak verdim uzun süre zaten sonra covid oldum sütüm azaldı şimdi bebeğim 10 aylık mamayla destekliyorum + ek gıda . Doktorumuz 1 yaşına doğru azalır yetmez zaten demişti
salihanur12 Emzirme danışmanı bir çözümse ona gideyim en son çarem o olsun istiyorum durumumuzdan dolayı
salihanur12 Ebbruc bende dün verdim mama 10 ml bile içmesi saatlerce ağlamasına sebep oldu yaramadı galiba