beybigul bebemiz evet yedirin. biraz yedirip vücudunu kontrol edin sonra tekrar biraz biraz vererek ilerleyin aralarda 10 dakika bekleyin herhangi bir anormallik oluşmadıysa sıkıntı yoktur. Fakat kızarıklık bulantı kusma huzursuzluk olduğu an bırakıp hastaneye başvurun.
tamamdanolmuss bebemiz yedirin bence, biz 2.aydan biliyordum alerjisi olduğunu kanlı kaka ve pişik oluyordu
Filtreligayfe bebemiz Benm oğlumda gecen gafta oldu cnm ates huuzursuzluk yapmadi ben gitmeden once ates dudurucu icirdim
maysamoms33 bebemiz destek olmak amaçlı yanınızda biri bulunsa iyi olur kıpırdamaması lazım yapılırken yapıldıktan sonra da biraz ovun aglıcak mecbur bizimkide ağladı biraz mama almıştım yanıma hemen onu verdim
bebemiz maysamoms33 1 yaşında mı yaptırdınız bir de 3 ayrı aşı mı acaba . Yani ayrı ayrı 3 aşı mı yaptılar kol ve bacaktan @surprizbebe Yumurta beyazı yedirmek gerekiyormuş o yüzden yedirdik birkaç gün yarın sabah yapılacak
AlpSol bebemiz sabah biraz beyazından verip bakabilirsiniz varmı alerji YÖK’mü, eğer döküntü olursa mutlaka hemşireye söyleyin
bebemiz AlpSol kızım yumurtayı çok zor yiyor o yüzden götürmedik birkaç gün zar zor yedirdim yarın sabah yaptıracağız aşıyı
surprizbebe bebemiz ben de kkk sanıyordum ama değilmiş. Kızamık,su çiçeği ve zatürre yaptılar 1 yaş aşısı. Biz de 9 da yaptırmamıştık. Ateş olmadı ama ağrısı oldu sanırım gece çok uyandı. İlaç vermedim. Başka sıkıntısı olmadı
bebemiz surprizbebe nasıl tutacağız öyle artık anlıyorlar da hiç durmayacak ve çok korkuyo hastaneden vs.