bebemiz yumurta alerjiniz yoksa hiç bir sıkıntı olmuyor diye biliyorum, bizde alerjimiz olduğu için 18 aylıkken yaptırdık
1-2 gün ağrı vardı sanırım ateş çok çok hafif vardı, yükselirse ilaç vereceğim diye hazır durdum ama gerek kalmadı
Biraz Ağrı ile geçti bizde 1-2 günde