KuzeyinAnnesi03 okul dönemi değilde çocuk 6 yaşına gelince yanlızlığa alışmış oluyo ve kabullenmesi anneyi paylaşması çok zor oluyo ya. Bence üç yaş ideal. Yani oğlum 6 yaşında kızım 9 aylık ve inanın çokk zor oldu. Oğlum çok kıskanıyo sözleriyle beni çok yıpratıyor maalesef. Beni sevmiyosun anne lafı hep ağzında. Küçük olsa başka şekilde atlatılır birbirniw oyın arkadaşı olurdular. Ama nasip böyle oldu benim bazı durumlardan dolayı. Şimdi üçüncüyü düşünüyorum arayı hiç açmadan istiyorum. Destekçi kayınvalidem eşimde var çok şükür bi şekilde büyürler inşallah.