KuzeyinAnnesi03 kızım ocakta 3 yaşına girecek. aralarında 3,5 yaş olacak bana göre çok çok ideal fazlasını ben istemiyordum azını da istemiyordum benim için gayet uygun belki 4 yaş da olabilirdi ama 5-6-7 çok çok fazla bana göre. şu an 9. haftadayım sadece tuvalet sorunumuz kaldı onun icinde bir uzmandan destek alıcam bence zamanını beklemeyin erkenden öğretin bende aynı hataya düştüm 18-19 aylıkken bezden tiksiniyordu inatla büyümesini bekledim büyüyüp aklı erince de korktu istemedi inat etti bir çok huyu ortaya cıktı şu an çok zorlanıyorum en iyisi bezi bırakması hamilelikte zorluyor kokudan dolayı