barismom
Hiç kendini eve tıkma evdede ağlıyor dışarda da ağlıyor at bebek arabasına çık valla doğduğundan beri sokaktayız.40ını felan hiç beklemedim. Allahtan bebek arabasını seviyor uyuyor bakıyor etrafa alıştır sende zaten kış geldi bidaha zor çıkarsınız. Ben en son öyle çözüm bulmuştum baktım arabada uyuyor sakinliyor atıyordum arabaya sokak sokak geziyorduk .Az daha sabır inan geçiyor ama kendine zehir etme her anın tadını çıkarın