barismom 3 ay 9 günlük olduk sabah 4 dikildik ayağa yavrum ıkına ıkına bi hal oldu kendi çıkarıyor diye seviniyordum başa sarmış gibi 4 gün oldu sünnet olalı gaz masajıda yapamadım babası yaptı uyudu ne zaman bitecek bu sorun tamamen 😮💨😮💨
nilsara barismom 9 ay 26 günlükten bildiriyorum hala gaz sorunumuz var eskisi kadar çok olmasada devam ediyor maalesef 😩
18yavuzselim25alparslan barismom 2 ay 21 günlük gece inanin yattığı yerde 5 dk uyumamıştır yatırıyorum kıvranıyor pırt yapıyor 5 dk sonra yine aynı döngü yani nasıl bu kadar gaz birikebilir icinde şaşırdım😅
ben941_ barismom gaz damlası alın bizimde öyle size vicol damlayı öneririm iyi gelir biraz pahalı ama olsun yeterki ağlamasın
poyraz2107 barismom bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettirin sonra hafif karnına doğru bastırın bacaklarıyla bunu ıkanması bitene kadar yapın yardım edin ona inanın karın masajı falan hikaye bende asla işe yaramadı bacak hareketleriyle sorunu çözüyorum 1-2 defa çıkarttı bırakmıyorum o kendini salıyor zaten ağlamayı bırakıyor ıkınmayı bırakıyor o zaman bende hareketi bitiyorum
barismom nilsara valla sabah 4te uyandı kıvranıyor yavru ağla ağla bir hal oldu bıktım 3 ay olunca geçiyordu dediler yok
nilsara barismom banada dediler rahatlar diye ama sabaha kadar ağlardı gecem gündüzüm karışmıştı resmen uykuyu unutmuştum ve destekçim yoktu hiç tek başımaydım RABBİM kolaylık versin bir an çnce biter umarım gaz ilacı kullamıyormusunuz
karanefek barismom 4 ncü aya girer girmez bitti ama bizide bitirdi krizler nöbetler neler neler çektik çok şükür bitti. 4 ay 15 günlüğüz şuan . Tez vakitte bitmesi ümidiyle sabır sabır 🤗
barismom nilsara resmen ben yazmışım gibi okudum🤣 Allah hepimizin yardımcısı olsun kullanıyordum bitti biraz rahatladı diye almadık
barismom karanefek gerçekten bitiyor mu ya bide atak yaşadınız mı gözüm korktu burda yazılan atakları okuyunca
nilsara barismom işte bizimki rahatladı dedik bıraktık sonra hasta oldu doktora götürdüm röntgen çektiler ciğerlerinde bir şey var mı hasta olduğu için bağırsaklarının full gaz olduğunu söyledi gaz ilacına geri başladık bir yaşına kadar kullanacakmışız
barismom 18yavuzselim25alparslan sindirim sistemleri olgunlaşmamış oluyor o yüzden gaz bitmiyormuş arkadaşım derdide inanmazdım bebeğin gazı bitmez çıktı diye sevinme derdi
barismom karanefek yav gün içinde mızır mızır mızır 5 dk sabit kalamıyor oda bitiyor mu Allah aşkına şebeklik yapıyorum resmen sussun diye
karanefek barismom Bizde bide 3 aylıkken tatile gitme gibi bi hata yapmıştık 4gün zehir olmuştu . Artık bize acıyarak bakıyorlardı o kadar ağlıyordu ki 😂 otel çalışanları artık tanıyordu bizi her sabah 5te Alanya sokaklarında uyusun diye bebek arabasıyla geziyorduk dükkanları beraber açıyorduk esnafla 😂😂 ay ne günlerdi halbuki 1 ay öncesi yani üstünden çok zaman geçmiş gibi geliyor şimdi rahatlayınca
barismom karanefek abovv ne zor olmuştur bizde aynı sabah 5 6 4 değişiyor hiçbir yere gitmiyorum evden inanki sadece annemgil kaynanamgil orda bile malamat oluyorum cidden geçiyormu bu mızırdanma