koyumor madem özel hastene o kadar da hizmet vermiyor neden orayı tercih ediyorsunuz devlet hastanesine gidin? Siz yanlış hastane seçtiniz diye her hastaneyi kendi hastaneniz gibi mi biliyorsunuz? Benim hizmet aldığım özel hastanede gayet ilgili ve yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlardı. Kul köle olmak tabiri benim tarzım değil. Cumartesi günü doğum yaptım pazar günü çıkışımı kendi doktorum da çocuk doktorumuz da özel olarak gelip ilgilendiler. Anlamadiginiz nokta hastane sizin cebinizden, size söylemeden para almıyor bile isteye para veriyorsunuz devlete yansıtmak ya da vergisini vermek onların sorumluluğu. Hastane vergisini vermiyor ve hakka giriyor, siz o parayı geri alarak onların hakkına giriyorsunuz. Sonuçta herkes birbirinin hakkını yiyor. Yargılamıyorum tabii ki herkes bu konuda özgür