2 çocuğumu da özelde doğum yaptım..hastane ilk oğlumda benden 12 bin kusur aldı devlete 1.200 TL civarında göstermişler kızıma 42.500 ödedim SGK ya 4 Bin civarı göstermişler evet devlet 2 katına kadar musade ediyor fakat benden aldıkları kaç katı düşünün. Ben dava açtım süreç işliyor henüz sonuçlanmadı.
Ozlede ciddi sağlık sorunlarımdan dolayı doğum yapmak zorunda kaldım ikinci doğumda borç harç bulup ödedim o ücreti. Biz evet o parayı gözden çıkarıyoruz ama devletten de alıyorlar
hem devletten hemde benden fazlasıyla almış oluyor yanı hak ettiğinden fazlasını.
Hastaneye bırakana kadar aldığım parayla hayır yaparım