babyisleeping aynı sorunu yaşıyordum bir ay boyunca alıştırmayı denedim almadı. En sonunda küçük we baby 30ml biberonla hızlı akış ucuyla kendi sağdığım sütü verdim. Çünkü göğsümde hızlı içtiği için biberonunda öyle olması gerekiyordu. Denemediğim biberonda kalmadı yurtdışından da getirttim almadı. Geçen hafta işe başladım bu sebepten sabah 9 akşam 6 olacak şekilde meme değilde biberonda denedik hep. 5 aylık şuan. doktoruma danışarak yavaş yavaş ek gıdayada geçirdim . Birden kesmedim önce yarım gün şeklinde biberonla verdim. O şekilde alıştırdım ve çok zorlandım. Ama iki haftadır düzenli olarak biberonu aldı. Aç kalıcak diye korkuyordum öyle bir sorun yaşamadık. Meme reddide olmadı. Akşamları eve gidince de sabaha kadar memeden devam ediyorum. Bu arada bir öneri kaşık biberon denedim. Sütü vermek daha kolay.