[silindi] ben ek gıdaya geçtiğinden beri alıştırma bardağı ile su veriyorum biberonla su vermeyeceğimi idrak etmiş durumda. Alıştırma bardağı ile suyunu içiyor. Biberonla su versem mama veriyorum sanıp içmiyor. Alıştırma bardağıyla mama vermeyi denedim mamayı içmek istemedi. Farklı marka mamalarda denedim bu süreçte hiç birini kabul etmiyor. 2 seçenek var, ya ek gıdaya geçtiği için artık mamaların tadını beğenmiyor ve içmek istemiyor yada diş çıkarma döneminde olduğu için (4 diş birden aynı anda çıkardı) biberon istemiyor ama hangisi doğru bunu bulamadım bebekleri anlamak çok zor :/