naime2855 İyi yıkamadığınız içindir. Ben en az yarım saat bekletirim(çalışırken öyleydi), genelde 2-3 saatten az bekletmem. Ardından da tekrar tekrar yıkarım, o beyaz yani nişastalı suyu akana kadar. Bir de süzgeçte iyice bekletirim kuruması için. Pirinç en fazla arsenik çeken bakliyattır ve çok iyi yıkamak hatta kaynatmak gerekir fakat bizim mutfaklarımızda yapılmıyor. Bol tereyağ veya sadeyağ, bol kavurma ve 1’e 1,5 oranda kaynar su ile demleme pirinç pilavım çok güzel olur. Şehriye katmak isterseniz tereyağ eklemeden önce kavurursunuz. Tereyağın hafiften yanmasına izin verirseniz daha da lezzetli olur. Elbette kemik veya tavuk suyu lezzetini daha da arttırır.