dogakusumx siz hala lohusasiniz o zamanlar insan kendini cok tuhaf hissediyor mesela kendimi hatırlıyorum aksam olsun istemiyodum resmen panik oliyordum çünkü cok gazliydi ve uyuyamiyodu annemlerde 1 ay kaldık eşimle. Ben dışında herkes daha iyi geliyordu kızıma çünkü biz anneler yeni dogum yapınca istemsizce cok stresli oluyoruz o yüzden benek bunu kesinlikle hissediyor. Zamana birakacaksinz zor oluyor ama zamanla siz ona o size ve siz anneliğe alisacaksinz. Her şeyin üzerinden geleceksenz bebeğinizle, firsatinz varken bol bol yardim alın cok sanslisinz