Bebeğim 40 günlük benim kucağımda ağlıyor annemin kucağında susuyor. Bir ay daha annemin yanında kalıcam sonra bana alışır değil mi. Çok üzülüyorum bu duruma. Annem her zaman ilgilenmiyor uyumadığı zamanlarda yardım ediyor. Gecede benimle. Ama uykuya geçişte zorlanırsa beni istemiyor. Acaba ben onu hırpalıyor muyım gazını falan alıcam diye öyle mi düşünüyor. Dün artık sinirlenip annemede kızdım. Beni annesi sanmıyor diye.