kader539_ Merhaba açlık kan şekeriniz mi düşük yoksa sadece insülin direnciniz mi var?Bana geçen sene eylül ayında reaktif hipoglisemi ve insülin direncim olduğu söylendi aralık ayında hamile olduğumu öğrendim ilaç kullanıyodum bıraktım mecburen çok şükür hamileliğim güzel geçti şeker beni sıkıntıya sokmadı ama bu eylül ayında doğum yaptım doğumdan sonra sıkıntılarım tekrar başladı 2 gündür de beynim karıncalanıyor midem kötü bulanıyor gibi içime titreme giriyor ellerim ağrıyor karıncalanıyor gerçekten çok yoruyor bu hastalık 😞😞😞