defnesmam42 illa ki arada kaçırdıklarımız oluyor onlar bile yetiyor demek ki bir yerde kaçak var. Çok yemem değil demek ki tamamen bırakmanız gerekşyor öyle düşünün. Ben mesela uzun zamandır makarna yiyemiyorum hemde çooookk uzun zamandır çünkü insüline rağmen şekerim 200 üstüne çıkıyor. Abur cubur pilav pirinç bulgur farketmez ekmek her türlüsü yediğim an şekerim fırlıyor. Yani bende tutamıyorum bazen zararlı biliyorum ama insan arada istiyor. Nadir yediğiniz zaman birşey olmaz. Bir de kendinizi gözlemleyin ne yediğiniz de böyke kötüleniyorsunuz mesela onu yemeyin. Ya da kan şekeri ölçüm cihazı alın bir tane iyisinden bir kaç gün yemekten hemen önce açken ve ilk lokmadan 2 saat sonrasını ölçün az buçuk çözersiniz.