Bende bu ameliyatı olmayı çok istiyorum. 2021 de bekarken bir plastik cerrahı ile konuştum. Doktor bir rapor veriyor ve o rapora göre ameliyat parası ortaya çıkıyor. Sağlığı ne kadar engelliyor buna bakıyorlar. Doktor’um inançlı biriydi ve şey demişti şuan bekarsın bu ameliyatı yapıp doğmayan çocuğun hakkına giremem. Doğum yap emzirme süren bitsin yapacağım ameliyatı demişti.şimdi özelde kim bilir ne kadar olmuştur parası. Bir de dediği şuydu hangi kanaldan ne kadar süt geliyor bilmiyoruz bilemeyiz de o yüzden emzirme dönemin bitsin öyle ameliyat ol demişti