Selam kızlar kendimi bildim bileli göğsüm hep büyüktü 14 ay arayla iki evladım var ikisi de çok az emdi zaten en küçük kızım 14 aylık uç ay emdi göğüs büyük olduğu için tutamiyolardi hep sıkıntı yaşadım şuan belim sırtım boynum omuzlarım hep ağrıyor göğüs aram her zaman pişik süreç nasıl ilerliyor bu sene içerisinde hiç devlette ameliyat olan var mı küçültme için randevu aldım Bir dahaki ayın başında gideceğiz sabit bir kilo var mı işte şükürle de olmam lazım ki ameliyat olasın gibisinden yorumlarmisiniz🙏💕