Kızlar biraz endişe ediyorum prematüre bebeği olan varsa bana da deneyimlerini söylerse sevinirim elini tanımıyor normalde bir ay geriden geliyor ama geriden geldiğğ gğne göre bile çoktan elini tanıması lazım değil mi ya benim bebeğim daha elini tanımıyor oturmak istiyor ayağının üzerine basmak istiyot ellerini birleştirip ağzına götürüyor ama elşne bir şey verdiğimizde tutmuyor elini görmüyor