Unicorn67 aleynaderin1 rica ederim yine hatirlatma her yemeğine zeytin yağı mutlaka ekleyin ek gıda süreci biraz sıkıntılı kabız olma durumları oluyor ♥️♥️
aleynaderin1 Unicorn67 aldığım şeyin içinde vardı videolarda böyle bir çay kaşığı falan koyuyorlardı ben de o şekilde yapıyım ya keşke etrafımda sizin gibi biri olsaydı hiç arkadaşım yok yalnızlıktan en ufak şeylere panik yapan biri oldum çıktım
Unicorn67 aleynaderin1 evet 1 çay kaşığı tatlı kaşığı yeterli oluyor 🙂 nerde yasiyorsunuz ? Ben foruma bakıyorum genelde aramızda mesafe varsa bile nurdan özelden de yazabilirsiniz elimden geldigince yardimci olurum zaman zaman bende panik pluyorum ama en önemlisi güven bebeğinize ve kendinize güvenin
aleynaderin1 Unicorn67 İzmir’de yaşıyorum haklısınız aslında kendine güvenmek lazım Sma her yaptığım yanlışmış gibi geliyor özgüvensizlik aslında tamamen
Unicorn67 aleynaderin1 güvenin kendinize kimse çocuğunuzu sizden iyi tanımaz ve düşünmez emin olun 🙂 ben İstanbul’dayım yinede sizi takip ediyorum postlariniza cevap veririm elimden geldiğince
bsrkzl aleynaderin1 geç kalma durumu olmaz bence zaten bir kaç ay tadacak öyle doyumluk değil ki , bence çok küçükken başlayınca bapırsaklar gelişmediği için sindiremiyor sancı yapıyor gaz yapıyor falan , yavaş yavaş alışacaklar
aleynaderin1 bsrkzl hadi bakalım hayırlısı şuan aşıdan dolayı çok huysuz öğlen oldu aşıyı yarın daha iyi olursa başlayacağım hayırlısıyla tadıma