Kime göre neye göre geç kalıyorsunuz ?☺️
Ek gıdayı bazı anneler show haline getiriyor . Sanırım gaza geliyoruz.
Zira 4. Ayda ek gıdaya geçen görüyoruz.
Arka plan nedir,çok iyi biliriz.
Doktorunuz ne önerirse dinleyin,acelesi yok.
Bizim doktorumuz 5. Ayın ortalarında az az yoğurt verebilirsin demişti. Tamamen 6. Ayda geçtik.
Zaten ilk tadım yaptıracaksınız.
Geç olsun güç olmasın💙