sezerrrr güya ayırdım ama gece boyu iki oda arasinda mekik dokuyorum hastalik ve dis yuzunden saat basi kalkiyor neredeyse 🙄bizimde küçük besik vardı onunla sallanmadan uyumuyordu artık sığmaz oldu rahat edemez oldu anlamadan besik çıktı hayatımızdan ama artık emerek uyuyor bu hem iyi hem kötü. Annemlerde falan uyutmakta cok zorlaniyordum artık biraz daha kolay . Ama eskiden beşikte baskasi sallasa da uyuyordu şimdi sürekli ben uyutmak zorundayım yani süreç hiç bi zaman tamam artık kolay olmuyor sekil degistiriyo baska kolaylık baska zorluklar ekleniyor ama elhamdülillah çocuklarımız sağlıklı başımızda catimiz var bugünler de gelip geçecek inşallah