Mariposa SooMin kres/anaokuku doneminde cok sık hasta oluyordu suan ilkokula basladi cok sukur bagisiklik mi kazandi nedir hasta oldu ama ayakta hafif atlatti.
SooMin balkizimcicekkiz Daha kötü grip geçirenler olmuş öyle okudum bende düşünüyordum ama kafamı karıştırdı
SooMin hepbahar123 Bizim alerjik olduğu için çokça ağır geçiyor haftalardır öksürükten kurtulamadı yeniden bir alerji doktoruna gösterdik okul tuzu biberi oldu maalesef