SooMin istisnasız kreşe başlayan herkesten aynısını duyuyorum çocuklarınız hastayken okula yollamayın diyorlar ama kuluçka süresi iyileştikten sonra bulaştırmaya devam etmesi derken 15-20 günü buluyormuş, özel sektör çalışanı da nasıl sürekli 15-20 gün izin alacak, imkansız. Bağışıklık kuvvetlendirme de bir yere kadar. Gerçekten çok can sıkıcı