Poncikkkk benim kızım da öyle hatta annem anlatır doğumhaneden çıktı yukarı götürürken asansörde falan hep etrafa baktı odaya çıkınca odaya baktı falan diye ama çok şükür sakin bir çocuk, ama eskiden çocuklar kırkı çıkmadan gözünü açmazdı ben hatırlıyorum liseden hemşire çıkışlıyım stajda Yenidoğan bebekler görüyorduk bir dönem doğumhanedeydim o zamanlar gözü açık bebek görünxe şaşırıyorduk ama şimdi doğanların hepsi gözü açık maşallah 🤣