Ben doğarken bile gözlerim açık şekilde doğmuşum öyle baka baka doğmuşum normal doğumda hakshsjs. Hiç öyle cazgır değilim çok sakin yumuşak huyluyum.
Oğlum da sezaryen doğdu ama o da ilk saniyeden açıktı gözleri şimdi 14 aylık çok fena bir çocuk cazgır. 😁