Meri-Mel ah çiçeğimmm seni görmek çok güzel💖🌺 malesef. Çok uzunn hikaye olacak ama özet geçeyim. Malesef yaşadığım olaylardan sonra davamı gerçi çekip eve dönmüştüm. Çocukla yere göğe sığamıyor gibiydim annemle atışmıştım o dönemde aslında çok büyük bir şey değildi ama hassastım ağır gelmişti. Eve döndükten sonra 6 ay kadar birlikteydik ancak olmadı yani yapamadım. Annem bana geldi bu sürede konuştuk arkamda olduğunu söyledi beraber eşyalarımı toplayıp çıktık. Tekrar dava açtım ama duruşma günü verilmedi hala. İnşallah kurtulacağım bana dua edin en kısa zamanda bitsin 💖 sen nasılsın? Özlemişim sizleri.