Oğlum 22 aylık ve sürekli kendini yere atıyor çok hırçın kendisiini yere atıyor bi anda kafasının arkasını hızlı bir şekilde vuruyor sertçe. Ve gün içinde defalarca sert bir şekilde bunu yapıyor. Zarar görür diye çok korkuyorum. Vurduktan sonra sesi çıkmıyor ama yüzünde ağlama ifadesi oluşuyor gözlerini kapatıyor sıkıyor. Zarar görür mü bu şekilde? Bunu nasıl bıraktıracağım ilk kendi haline bıraktım acırsa tekrarlamaz diye ama hayır devam ediyor yani. Tutuyorum yere atmaya çalışıyor kolu ters dönüyo bu sefer tuttukça daha da çok yapıyor konuşuyorum yok kızıyorum yok deliricem öfke anında sarılıyorum kendini yere atmasın diye beni itekmeleye tekmeleye yere iniyo ve yeniden yapıyo yaptıktan sonraki tepkisi zaten ayrı bi korkutuyo beni. Pazartesi gününe randevu aşdım götürücem