Kızlar benim bebgimde oyelydi sizi çok iyi anlıyorum.rabbim hepinizin yardimciis olsun.bunun iki yoluı var.nasil desem bir mamayı değişin belki tadını sevmiyor .benim kız mmaasini degisince içdi amma yinede zarzor ikincisinde kendisinin aklı erince .TV ye ve ya telefona bakarsa. Burda bazıları diyebilir ki yanlış yol gosetriyorsun falan inaninki bebeği yemek yemeyen anneyi başak bı anne anlar .bir lokma karnına bı şey gitsin yeterki bazı anneler şanslı bebeği doymuyor yiyor
Siz kimseye takmayin