Kızlar kızım haftaya 8 aylık olacak 3-4. Aydan beri uyanık asla biberonla bişey içmiyor beslemek için uyutuyorum ve artık tükendim ya bugün mesela uyuyunca da vermedim deneyim bi uyanık içer belki dedim ve bugün sadece 250 cc içti oda zarla zorla .. sebep ne olabilir bu durumu yaşayıp aşan çözüm bulan var mı lütfen 🙏🏻😔