Masalimmm ya benim doğum yaptığım hastane mamaya karşıydı, bebek bağırıo sezeryanliyim sut gelmio cildirttilar beni gecenin vakti zorla getirttik mama,onlar yuzunden cocugumda 9 cikti sarılık neyseki 8 e inmiş ,gecmeye başladı. Amin hepimizin evladini😍 benim de 2800 doğdu odem atti 2700 kusure dusmustu simdi tekrar kilo almis cok şükür