Oznurtnc benim bebeğimde de sarılık vardı.. yurtdışında kalıyoruz biz ve burdaki doktorlar sarılığın açlıktan gelmediğini söylüyor çoğu yeni doğan bebekte olurmuş tam anlatamıyorum ama kanında olan birşeyle alakalı sanırsam
bana gün ışığında çok tutmam gerektiğini akşamları bile evin ışığında tutmam gerektiğini söylediler bende öyle yaptım bebeğimin gözlerine kadar sarıydı.. zamanla ışığa tutarak geçiyor merak etme, yalnız bebeğin gereğinden çok sarı olursa baygın baygın yatıp kalkmazsa emmek istemezse kulağıyla vs oynadığın halde uyanmazsa doktora götür 4 saatlik tedavi amaçlı mavi ışığa tutarlar geçmiş olsun..