lillilos Kocaman sarılıyorum sana🌸 kaç gece ağladım bilmiyorum 2 ay deliksiz kolik ağlamaları,krizler… Tek bakmak zor ben 10 günlükken bebekle tek kaldım tüm sancıları beraber atlattık şuan 7 aylık olduk bile.. İnanın hiçbiri geçmiyor size geçiyor diye yalan söyleyemeyeceğim ama alışıyorsunuz. Tecrübe edindiğiniz için dilinden anlamaya başlıyorsunuz ve günden güne daha kolay geliyor, tabii arada sinir krizleri vs oluyor ama bir şekilde akşam oluyor 😄 her ay her atak hep sorun ama bebeğinizin gözünüzün önünde büyüyüşü paha biçilemez. O büyüdükçe bir şekilde her şey yoluna giriyor işte