lillilos hepsi geçiyor emin ol.. benim bebeğim de gaz sancısıyla baş ede ede bugünlere geldik. Şuan 7 aylık, ilk aylarda çok sık emiyordu. İlk çocuğum yemek yeme zamanı Buda hep ağlayıp emmek istiyordu, başka ortamı geçtim başka odada emmek bile istemiyordu sizin bebeğiniz gibi tek pozisyonda emiyordu, sol göğsümü emmiyordu falan çok zor günlerdi. Hatta ben eşime telefonda ağlıyordum bu çocuk uyuyor uyanıkken de hep emmek istiyor nasıl geçecek bugünler falan diye.. desteksiz büyüttüyırum dediniz bende öyleydim hatta daha fazlasını söyleyim evde 4 yaşında oğlum ile 10 günlük bebeğim ile tek kalmaya başlamıştık. Tek dediğim eşim de yoktu asker olduğu için sınırda görev yapıyor. Elin gurbetinde iki çocukla tek başıma gece gündüz idare ettim.. hiç geçmeyecek bitmeyecek gibi geliyor ama zamanla herşey geçiyor 🌸 şuan sadece o minicik bedeninin tadını çıkarttın her anı çok güzel 😍 bi süre sonra kucakta taşımakta zorlanıyorsunuz 😆 biz 7,5 aylık olduk önce ben onun peşinden koşturuyordum tüm işleri yapayım diye şimdi o benim peşimden evde sürünerek geziyor falan.. yani geçecek hepsi daha güzel günler sizi bekliyor inanın bana 🫶🏻