Bende son aldığım paketi A101 den aldım sürekli taşıyor ve tahriş etti çocuğun bacak arasını. 8 aydır hiçbir numarasında bir problem yaşamamıştım ta ki a101 den son aldığım 5 numara beze kadar. Şikayetvara baktım bir sürü şikayet yazılmış. Sürekli e bebekten alıyordum a101 le mi alakalı yoksa bezlerle ilgili mi anlayamadım. Olan bebeğime oldu