ayisigi06 30 aylık oğlum ben bilerek koşa bıraktım devamlı evdeyiz ve daha çok ilgilenme şansım olur diye .. laxımlık aldım odasına koydum ve devamlı bu senin istesen buraya çişimi yapabilirsin dedim sırayla ben oturdum babası oturdu kıyafetli şekilde . Sonra oğlumda kıyafetli oturmak istedi böyle 1 hafta sürdü , hangi odaya gittiysek lazımlığı götürdüm o da oynasın bizimle dedim . Arabasını , ayıcığını oturttu vs . Sonra bezini çıkaralım buraya oturmak istersen otur dedim altına işediği oldu sonra oraya işemrm istedi ve aşırı mutlu oldu . 10 gün olmak üzere şimdilik iyi ilerliyoruz minik kaçırma harici onlarda normal ..Kakasında hiç zorlanmadım günde zaten sadece 1 kere yapıyor onu da söylüyor . Bende bu kadar kolay olmaz diyordum ama oldu .Sadece doktorumuz kalan var mı , çişin var mı diye sorup psikolojik baskı uygulama demişti , çiş yapmak istermişim ve ya kala hayır derse peki altına işese dair ama sana sormuştum değil sanırım unuttun söylemeyi oldun söyler benim oğlum deyip motive et demişti . K bakmayın uzun oldu