ayisigi06
Canım öncelikle stres yapma geç kalmış değilsin kapıda karakista yok 4 günde aşırı normal süreç geçmiş hepimizin de böyle oldu, gördüğüm kadarıyla tüm sorularına cevap vermeye çalışayım. 10 gün hiç çıkmadık evden , lazimlik üzerinde oturacağı süreyi arttırmaya çalış asla zorla götürme , en sevdiği oyuncakları götür mesela sürekli ay çişim geldi gideyim de , aaaa sen de ister misin diye teklif et eline sabun ver suya basmasını sağla panikleme , acele etme eğer üstüne yapıyorsa hızlıca değiştirme bırak rahatsız olsun esin söylesin bir de evde olduğu sürelerde özellikle