Düşmeyen ateş enfeksıyondan kaaunaklı olur benımde bebegım geçirdi çok kusuyordu kaka tahlılınde bagırsak enfeksıyonu cıktı bırkacgun antıbıyotık ve agrı kesıcı kullandık çok sükür iyi salgın olabılır acile gittiğimizde doktorlar hiç önemsemedi özele gittiğimiz doktor yaptı bu tahlili