Unicorn67 aynısını yasıyorum 2 kere doktora götürdüm bisey yok dedi 38,5 ateş dolvenle düşürdük 3 gün böyle gitti bide yanagını gösteriyor diş diye söyledi herkes bugün 4. Gün öksürük burun akıntısı başladı çok sacma ya 2 defa götürdüm bosu bosuna resmen doktorlarıda sevmiyorum artık ya gerçekten kimseye güvenim kalmadı