kelebek27 kelebek27 bilmiyorum ki biri öyle yazmış doktoru önermemiş. Bende toz mayalara baktım Evde’nin onda bile çocuklara ayrı mayası varmış. Probiyotiği bebeklere uygun oluyormuş
3kedili2bebekli kelebek27 hayır ya öylesi çok saçma değil mi ama doktor da bana kendi yogurdundan mayala demişti
AnaKuzusu34 3kedili2bebekli demir kaşık değince öyle oluyor o yüzden ben demir kaşıla değilde tahta kaşıkla alıyorum içinden .
melindababy kelebek27 laktozsuz sütle 2 kere kiwi yoğurt makinasında denedim tutmuyor sonra bimden altın sütle denedim çok güzel oluyor kelebek27 eskiden toz maya ile yapıyodum kendimize şimdi bebişe yapınca activia ile yapıyorum, toz maya da güzel tutuyor💖💐
kelebek27 @AnaKuzusu34 melindababy ben Sekin kutu sütünü aldım ya pastörize yazıyo diye. Pastörize olsun diyolar ya illa cam şişe mi olması lazım biliyo musunuz
melindababy kelebek27 yok hiç bilmiyorum valla ben instada gördüm birinde ek gıdaya geçerken böyle yapmış aynısını yaptım bende 🥲
AnaKuzusu34 kelebek27 cam şişeden kastı illa plastik süte geçiyordur çok çok çok az miktarda da olsa ondan dolayı diyorlardır . Bende tarım kooperatifi de 3 kiloluk çiğ süt alıp kaynatıp mayalıyorum mükemmel oluyor. Şişe değil ama şişelere mayalıyorum .
kelebek27 melindababy e bişey sorcam şimdi aklıma geldi. Elektrikler gittiğinde nolcak makinadaki yoğurtlar 😅
melindababy kelebek27 denk geldi ilk yapışımda hatta laktozsuzla denedim elektrik 3-4 saat gelmedi yoğurt tutmamıştı ama sıcaklığı iyiydi yine de sonra tekrar denedim laktozsuzla elektrikler gitti diye tutmadı sandım ama yok yine tutmadı sonra ben laktozsuz sütle yapamadığımı anladım🥲 tabi makina gerekli mi bilmiyorum gereksiz arkadaşım kullanmamıştı makina ben indirimde 500₺ diye almıştım
myprincess1 kelebek27 evde yomini (markası) probiyotik yoğurt mayası ebebeklerde de satılıyor bilginiz olsun Ben peynirci babadan almıştım burda ki ebebekte yoktu ama online da varmış şimdi gördüm
3kedili2bebekli AnaKuzusu34 ben hep demir kaşık kullanirim bir kere öyle problem yaşadım üşendim de tekrar isitmadim yeter bu sıcaklık diye düşündüm öyle sundu