alparslanmomms ağır dendi bana ama gayet iyi bana göre ağır gelmedi çok rahat süpürüyorum. Benim kollarım güçsüzdür aslında ama zorlanmadım. Ağır diyenler sanırım eski modellerini kullanıp 15 E göre kıyas yaparak söylüyor. Alt modeller baya hafifmiş. Ama dediğim gibi bana öyle gelmedi